Jarenlange ervaring met e-commerce
Jarenlange ervaring met e-commerce

E-Commerce

U kunt het rendement van uw webshop verhogen door het aantal bezoekers te laten stijgen. Maar ook met hetzelfde aantal bezoekers kunt u uw rendement verhogen, door het conversiepercentage van uw shop of site te verbeteren.

Het sleutelwoord bij e-commerce is Return-On-Investment (ROI) en wij zorgen ervoor dat u uw investering in ons dubbel en dwars terugverdient.

Sturen op feiten en cijfers

Het prachtige van e-commerce trajecten is het feit dat alles meetbaar is. Aan elke conversie wordt een waarde toegekend en met die waarde kunnen we terugrekenen. Als we dit weten kunnen we o.a. de volgende vragen beantwoorden:

  • Hoeveel orders zijn er nodig om de omzetdoelstelling te behalen?
  • Hoeveel bezoekers hebben we nodig om dit aantal orders te behalen?
  • Wat mag een conversie kosten?
  • Hoeveel advertentiebudget is er nodig om het doel te behalen?

Met de antwoorden op deze vragen kunnen we de juiste strategie voor u ontwikkelen en daarmee zorgen dat een positieve ROI behaald wordt.

U wilt toch ook succesvol zijn met uw webshop?Neem contact met ons op
Samenwerken?

Wij werken graag samen met inspirerende bedrijven en personen, die echt geloven waar ze voor staan.
Dat doen wij namelijk ook. Hierover vertellen we u graag meer tijdens een kop koffie.
Zullen we even een afspraak inplannen om een potentiële samenwerking te bespreken?

Contact opnemen